Reklamacje i zwroty

Z prawa reklamacji możesz skorzystać w momencie kiedy Twoja fototapeta nie spełnia następujących warunków:

  • została wydrukowana w złym rozmiarze
  • została wydrukowana na materiale innym niż zamówiony
  • fototapeta jest niekompletna (np. brakuje części brytu)

W celu złożenia reklamacji skontaktuj się z nami mailowo: sklep@swiatfototapet.pl

Prosimy o pełny opis sytuacji oraz zdjęcie zamówionego produktu.

Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie.

 

Ważne:

Należy pamiętać o tym, że każdy monitor w pewnym stopniu inaczej odwzorowuje kolory. Nieznaczne różnice w kolorze nie zaliczają się do wad technicznych produktu umożliwiających złożenie reklamacji.


Uszkodzona przesyłka

Jeżeli zauważysz, że Twoja przesyłka posiada uszkodzone opakowanie, koniecznie otwórz ją w obecności kuriera.
Jeśli towar znajdujący się w środku również jest uszkodzony, sporządź z kurierem protokół szkody.
Uszkodzenia wynikające z niewłaściwego transportu, zauważone dopiero po wyjściu kuriera nie podlegają reklamacji.