Reklamacje i zwroty
Z prawa reklamacji możesz skorzystać w momencie kiedy Twoja fototapeta nie spełnia następujących warunków:
- została wydrukowana w złym rozmiarze
- została wydrukowana na materiale innym niż zamówiony
- fototapeta jest niekompletna (np. brakuje części brytu)
W celu złożenia reklamacji skontaktuj się z nami mailowo: sklep@swiatfototapet.pl
Prosimy o pełny opis sytuacji oraz zdjęcie zamówionego produktu.
Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie.
Ważne:
Należy pamiętać o tym, że każdy monitor w pewnym stopniu inaczej odwzorowuje kolory. Nieznaczne różnice w kolorze nie zaliczają się do wad technicznych produktu umożliwiających złożenie reklamacji.
Uszkodzona przesyłka
Jeżeli zauważysz, że Twoja przesyłka posiada uszkodzone opakowanie, koniecznie otwórz ją w obecności kuriera.
Jeśli towar znajdujący się w środku również jest uszkodzony, sporządź z kurierem protokół szkody.
Uszkodzenia wynikające z niewłaściwego transportu, zauważone dopiero po wyjściu kuriera nie podlegają reklamacji.